Einde Nullarbor Road- Port Lincoln

16 december 2015 - Port Lincoln, Australië

Na het ontbijt weer op pad. Gisteren had Michelle al de route bepaald. Het zou van Ceduna naar Streaky Bay en het eindstation zou Port Lincoln worden. Nog even bij tanken en daar gaan we weer. Na nog geen 15 minuten rijden moesten we aan de kant! Zwaai lichten erbij! Melvin had weer eens te hard gereden!! Geintjuuuh.. Er kwamen 2 oversized trucks tegemoet rijden met politie escorte. Dus moesten wij ruimte maken zodat ze erlangs konden rijden. Aangekomen in Ceduna even langs de Visitor Center. De beste man die daar werkte was niet enthousiast. Achteraf was het ook een voorteken van de stad. Nog een rondje gereden maar er was geen hol aan! Dus snel doorgereden naar Streaky Bay. Tussendoor zijn we ook langs Smokey Bay gereden, was ook niet echt bijzonder. Eenmaal in Streaky Bay hebben we ff gegeten bij Elliotts Streaky Bay Bakery. Nog door het stadje gelopen. Daar zagen we weer die Italiaanse meiden. Zij gingen in een keer door naar Adelaide en vervolgens naar Sydney want daar wilde ze zijn met kerst, erg ambitieus vonden wij. Wij gingen naar Port Lincoln. In Port Lincoln gingen wij naar de camping Discovery Port Lincoln. We hadden voor 2 nachten geboekt zodat we ook ff konden relaxen. De afgelopen dagen hadden we flink aantal km's gereden. Op het menu stond aardappelen met worst. Ook nog 2 gasten uit Nederland gesproken die ook met een busje rond toeren en ook nog een beetje dezelfde route.  Waarschijnlijk komen we ze ook wel vaker tegen!