Naar Esperance via Jerramungup

10 december 2015 - Jerramungup, Australië

Ontbijt gehad en onze bus volgegoten met diesel en onze portemonnee bij gevuld konden naar we gaan rijden van Albany naar Esperance. Eerst nog wel een stop bij Little Beach.Wat is dat een prachtige strand!! zeker de mooiste strand wat we in het echt hebben gezien!!! daar heerlijk gezeten en genoten van de strand. Later die middag hebben we onze reis doorgezet naar Esperance. Gezien de tijd gingen we Esperance niet halen voor zonsondergang. Ze raden namelijk af om hier s'avonds te gaan rijden ivm de wilde dieren die plotseling de weg over kunnen steken. Voornamelijk de kangoeroes die ineens over de weg springen en we hebben ook een heel wat doden gezien langs de weg. We zijn gestopt in een of andere gat dat Jerramungup heet. Je wilt daar niet dood gevonden worden,  en precies daar gingen wij overnachten. Gedoucht en gegeten en naar bed zodat het snel de volgende dag werd en we weg konden uit deze bruisende stad. Voor het slapen moesten Melvin nog een spin uit de bus verwijderen. Melvin werd helemaal gek van Michelle die bang en gillende zei dat die spin weg moest. Spin weg, Michelle tot rust gekomen en Melvin was inmiddels ook zen. Konden we eindelijk gaan slapen.