Glenelg met Ellen

9 januari 2016 - Glenelg, Australië

Jeeej!! Eindelijk Nederlands gezelschap. Na een rustig ochtendje bij de camping gingen we Ellen ophalen bij haar hotel. Omdat Ellen alleen op reis was en samen op de kamer sliep met een ander meisje vroeg ze of deze dame ook mee mocht. Natuurlijk mocht dit van ons, alleen zaten we een beetje met het vervoer omdat wij maar drie zitplaatsen hebben. Uiteindelijk is Michelle achterin gaan zitten en mochten Ellen en Esther voorin naast Melvin. Na 40 minuten kwamen we aan in Glenelg en hebben we ze even de stad laten zien en toen snel richting het strand. Daar stonden allemaal tenten en volleybal velden opgesteld want het bleek dat de SA open daar gehouden werd. Allemaal mannen en vrouwen in korte strakke broekjes. Het was enorm druk maar gelukkig konden wij nog een plekje vinden in de schaduw onder de Jetty. Ellen en Esther konden wel wat relaxen gebruiken want die krijgen nog aardig drukke dagen te verwerken. Daar hebben we heerlijk genoten van het strand en de zee. Om 7 uur wilden wij gaan eten en kwamen we uit bij een Vietnamees restaurant. Het duurde even voordat wij iets uitgekozen hadden maar het smaakte voortreffelijk en het was heel gezellig met Ellen en Esther. We hebben er wat af gelachen. Na het eten was het al gauw half 11 en moesten we de dames weer terug brengen. Michelle sprong weer achterin en kroop op de grond hopende dat niemand haar zou zien! Het hotel van de dames lag midden in het centrum dus we moesten wel goed uitkijken. Het was er al aardig druk met uitgaanspubliek maar we konden de auto nog kwijt vlakbij hun hotel en na een hele gezellige dag hebben we ze een hele fijne reis gewenst! Ellen was ook nog zo lief om zoute drop mee te nemen voor ons dus al smikkelend gingen we terug naar de camping waar we als een blok in slaap vielen!

Esther en Ellen bedankt voor de gezellige dag, het was heel leuk:)
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen: