Lake Cave - Bridgetown met Sinterklaas

5 december 2015 - Bridgetown, Australië

Wij hadden ook onze schoen gezet gisteren, maar gelukkig voor ons zaten er geen beestjes in en helaas ook geen cadeautjes!! Snik...

S'ochtends richting de Lake Cave gereden. Daar aangekomen moesten wij maar liefst 1,5 uur wachten omdat de eerst volgende toer al vol zat. Wij even rond gelopen daar en kwamen onze gids van gisteren tegen.  We mochten wel alvast naar het uitkijk plateau. Daar kregen wij de schrik van ons leven.. Een gigantische trappenstelsel naar beneden. Maar liefst 350 traptreden richting de ingang van de grot. Er kwam net een groep naar boven. Stiekem toch wel een beetje leedvermaak! haha.. Maar ja wij moesten natuurlijk nog. Om half 1 begon onze toer.. Soepeltjes wandelde wij naar beneden en daar kregen wij toch wel een beste teleurstelling te verwerken. Je gaat namelijk na de trappen maar 85 meter de grot in! haha.. Je wandelt een klein stukje wat weliswaar mooi was maar niet spectaculair. Dan krijg je nog even een lichtshow en daarna mag je op eigen tempo de 350 traptreden weer beklimmen.  Eigenlijk vielen ze nog best mee want je had na elke trap wel een rustpauze en we konden merken dat onze conditie toch wel iets beter is geworden want we kwamen redelijk relaxt boven.

Daarna richting Bridgetown gereden want die leek ons groter dan Manjimup.. Nou schijn bedriegt want dit was ook een heel klein plaatsje en tijdens onze rit kwamen we in een soort achtbaan terecht, jeetje wat een heuvelachtig landschap zeg maar wel erg leuk alleen de dode kangeroo's op de weg niet! De VVV was al dicht dus toen maar gauw even online zoeken naar een caravanpark.  Helaas hadden ze in Bridgetown geen wifi maar gelukkig hadden wij wel een wifi receiver en konden wij toch bij de Sinterklaasviering zijn van Fam. Roelofs en Fam. Kakiailatu.

Wat een gezelligheid zo om 11 uur nog even skypen.. Helaas geen cadeautjes voor ons en met hele kleine oogjes zagen wij sinterklaas voorbij komen!  Bij huize Kakiailatu kon Michelle niet meer wakker blijven en kon er alleen nog een zwaaitje vanaf.. Wel leuk om Sinterklaas nog mee te maken en natuurlijk doen wij volgend jaar gewoon weer mee met schoentjes zetten :)