30-3 Via Bodalla naar Milton Valley

30 maart 2016 - Ulladulla, Australië

Na een heerlijke ochtendwandeling weer in de auto gestapt richting de kaasfabriek van Bodalla, een heel klein fabriekje waar je de kazen wat ze maken gratis mag proeven en dat vinden wij natuurlijk wel erg leuk als kaaskoppen!! :) Na het proeven gingen we nog even langs de kerk van Bodalla uit 1881, een lief kerkje op een heuveltje. We hebben nog wel even genoten van een Milkshake bij de kaasboer van hun eigen koetjes maar helaas was Milkshake echt Milkshake ( niet zo dik als bij ons in NL maar meer een Melkdrankje) Het viel dus een beetje tegen maar nu weten we wel dat als je een NL Milkshake wilt dat je hier dus een Thickshake moet bestellen! Wellicht een goede tip voor de liefhebbers. Na het drankje zijn we doorgereden naar Batemans Bay en na de heerlijke lunch bij de Macca's hebben wij boodschapjes gedaan in Ulladulla.  Beide plekken vonden we niet heel bijzonder dus we besloten door te rijden tot Milton Valley en hier naar de camping te gaan voor 20 Aud. Ook hier was niet veel te doen maar het Holiday park had een nette camp kitchen waar we konden koken en een heerlijke warme douche, ook al waren de faciliteiten nog uit de jaren 60. Zo jammer dat men hier niet zoveel aan onderhoud doet!  Maar gelukkig konden we heerlijk slapen en hadden we een makkelijke plek vlakbij het zwembad en de uitgang.