29-03 Mallacoota -Merimbula- Tathra- Narooma

29 maart 2016 - Lake Brou, Australië

Tanken in Mallacoota was erg leuk want i.p.v. 35 dollar tanken kregen we teveel wisselgeld terug en hadden we uiteindelijk maar 25 dollar betaald. Vanuit het plaatsje verder gereden langs Merimbula waar we hebben genoten van een muffin met cappo om vervolgens via een paar stops in ( Tathra,  Barragga bay en Carters Beach in Kianga ) Narooma uit te komen. Hier hadden ze geen gratis camping maar een stukje verderop wel dus zijn we doorgereden naar Lake Brou waar ze in de natuur een camping hadden. Helaas niet veel faciliteiten ( alleen een wc) maar tja het is gratis dus!  Nadat wij de auto eindelijk op de plek hadden staan gingen we een stukje wandelen en vervolgens in de open air genieten van onze spaghetti die we nog over hadden van gisteren. Ook werd ons een overheerlijke gebakken banaan met chocolade aangeboden door een buurman.. Na het smikkelen heerlijk geslapen met de geluiden van de natuur op de achtergrond.