Bunbury - Margaret River

3 december 2015 - Margaret River, Australië

S'ochtends vroeg nog een keer naar de dolphin discovery center. Omdat we toch de dolfijnen van dichtbij wilde zien. We hadden een strippenkaart voor de discovery center, dus het koste ons op dat moment niks. Tijdens het wachten nog een bakkie daar gedaan met een heerlijke muffin. Michelle had heel slecht geslapen door de muggenbulten en ook van de rare geluiden(zal wel het gesnurk van Melvin zijn). Helaas het wachten werd niet beloond dus zijn we maar weer gaan rijden naar Onze volgende bestemming: Margaret River. Onze vaste ritueel dat we aankomen bij een stad is om eerst naar het visitor center te gaan rijden. Voor het kijken voor een camping en de TO DO'S in de omgeving. Het is eigenlijk de VVV Kantoor van een stad of dorp. De camping voor de komende 2 nachten zou Margaret River Tourist Park worden. Melvin ging even liggen maar dat werd de hele middag. Michelle ging appen met het thuisfront en wat verhalen typen en wat foto's uploaden. Geen zin om te koken! Dus dat werd pizza halen in het centrum van Margaret River. Vroeg naar bed want we gaan morgen naar de vuurtoren Cape Leeuwin in Augusta en naar de Jewel Cave. Michelle was bijna in dromenland totdat Melvin de gordijntjes verschoof, die Boef! Enkele minuten later alsnog in dromenland aangekomen.