Op weg naar Bunbury

2 december 2015 - Bunbury, Australië

S'ochtends op weg naar de dolphin discovery center in Bunbury. Eenmaal aangekomen in Bunbury eerst even naar de visitor center om een camping te zoeken voor de avond. Uiteindelijk zou het discovery holiday parks koombana bay worden. Snel doorrijden naar de dolphin discovery center, aangekomen aan de kassa zei die gozer dat we snel moesten doorlopen want de dolfijnen zijn er nog. Wij rennen naar het strand en ja hoor daar waren ze. NOT! Geen dolfijnen meer te zien. Mies zag alleen nog een vin van een dolfijn die weer richting de open zee zwom. Die klerelijer maar zeggen dat we snel moesten zijn. We zijn nog wel bij de discovery center gebleven want er waren nog andere vissoorten en je kreeg uiteraard meer te weten over de dolfijnen. We zijn daarna op het strand gaan liggen, lekker relaxt. En ja hoor wat zagen we in de zee zwemmen, 2 dolfijnen. Het is wel bijzonder om zulke vissen(dieren) te zien. Rond een uurtje of 3 zijn we naar het centrum gereden om boodschappen te de doen. Op een gegeven moment schoot mies in de stress want we kregen de camping telefonisch niet te pakken want het was inmiddels half 5. Want de incheck tijden was vaak rond 5 uur! Tijdens dat Mies ging pinnen ging Melvin een poging wagen. En ja hij kreeg iemand te pakken en er was nog plek en de incheck tijd was tot 6 uur. Dus we hadden nog tijd zat. Aangekomen bij de camping nog even een heerlijke duik genomen in het zwembad. De boodschappen gepakt voor het avond eten want fajita's met een frisse salade stond op het menu. Gekookt en tafel gedekt konden we heerlijk van het eten genieten, NOT! Dilemma 2 van de dag. Dit keer zijn het de muggen, het waren niet 3 muggen maar zeker tientallen, echt niet normaal we werden er gek van. Melvin flipte helemaal, hij Schelde bijna de camping bij elkaar. Mies zei; kom we gaan bij onze camper eten. Zo gezegd zo gedaan, wij verhuizen met onze eten. Maar het hielp niet echt, Melvin ging nog zelfs omkleden en had een vest en een lange broek aan tijdens het eten. Nou het werd eten en krabben tegelijkertijd. Maar gelukkig smaakte het eten wel goed. Zo lezen jullie het maar we hebben het best zwaar hier in Australië!! :-P Nog even gedoucht en de muggenbulten geteld, als het niet minder is was het zeker 40 totaal van beide. Dus geen schaapjes tellen maar muggenbulten. En voor het slapen nog even geskyped met het thuis front.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rena:
    22 december 2015
    Ben vreselijk jaloers! Heerlijk genieten samen!❤
  2. Gerhard Doosje:
    22 december 2015
    Als je de muggen maar achterlaat daar.
    Genieten verder