5-1 Hahndorf het kleine Duitsland in Australië

5 januari 2016 - Hahndorf, Australië

Op naar naar Hahndorf want daar kan je aardbeitjes plukken. Dat had natuurlijk Michelle al helemaal uitgezocht! Was een leuk en gezellig stadje met Duitse invloeden. Het leek wel klein Duitsland! Eenmaal daar rondgelopen zag Michelle iets heel bijzonders. Op een bordje stond dat ze frikandellen verkochten. Snel naar binnen gestormd vroeg Michelle of ze echt frikandellen verkochten. Mies geloofde het niet totdat ze het lieten zien. We hebben gelijk een pakje gereserveerd.. Hahaha.. Ze hadden ook stroopwafels, groeten van Hak, borrelnootjes van Duyvis, gevulden koeken en nog een hoop dingen. Het was een gouden vondst van Michelle. Nog wat rond gelopen en geluncht, toen zijn we snel weer naar de winkel gelopen voor de frikandellen en curry en vervolgens door naar de Beerenberg Farm voor de aardbeitjes die je daar kon plukken. Na een goeie vangst aardbeien zijn we snel naar huis gereden om.... Frikandellen te gaan bakken. Snel nog ff naar de supermarkt voor wat uitjes. Want het zou natuurlijk frikandel speciaal worden met gebakken aardappelen. Na een heerlijk ouderwets patatje en een frikandel speciaal konden we weer heerlijk slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl