22-12 Port Pirie- Clare Valley

22 december 2015 - Clare, Australië

Deze ochtend nog ff naar de VVV kantoor. Daar met de gastvrouw gesproken voor de route naar Adelaide. En ze heeft ons in het Shark museum het verhaal verteld over Shakka. Shakka is een haai die ze vroeger vlakbij hadden gevonden. Ze hebben haar toen der tijd ook na gemaakt op ware grote. Die wil je niet tegenkomen in de zee! Ze hadden ook nog haar originele gebit en daar passen wij met ze tweeën in, dus moet je nagaan. We zijn naar Clare gereden, een plaats in een wijnstreek. Door het stadje gelopen en wat boodschappen gedaan en vervolgens een nachtje geboekt bij discovery Clare. Nu zijn wij ook top toerist members.. Jajaja! Het is gewoon een lidmaatschap en krijg je korting op caravanparks die ook aangesloten zijn aan top toerist. Verder Lekker relaxt dagje en S'avonds heerlijk gegeten. Gemarineerd kip van Jamie en gebakken aardappelen , het duurde wel even voor de kip klaar was en bijna iedereen sliep al terwijl wij nog moesten eten! Intens genoten van het eten en snel oogjes dicht. Morgen gaan we verder kijken in de wijnstreek.