Nullarbor road day 1 Norseman- Madura

14 december 2015 - Madura, Australië

Bij de plaatselijke IGA(supermarkt) voordat we richting de Nallorbor Road gaan rijden. Aan de praat geraakt met een oud echtpaar, Lorraine en John Silver. Het zijn aussies die op hun oude dag met hun grote camper en ook nog een Jeep slepend door Australië toeren. Nog even wat postkaarten gehaald en getankt. En dan kunnen we weer wat Km's gaan rijden naar Balladonia. Na 193 Km rijden komen we aan in Balladonia voor een plas pauze en dan door naar Calguna. 182 Km krijgen we voor onze kiezen en daar in Calguna nog een pitstop en dan onze laatste ritje van deze dag naar Madura. Toch ff 157 Km rijden. Dus de eindstand zou dan worden, 532 km gereden! Onze slaapplek zou dus worden in Madura. Het zou geen betaalde camping worden. Maar dit keer een gratis plekje, Madura Pass Lookout heten het. Aangekomen nog niemand te zien op, zouden we daar als enige zijn. Dachten we. Maar nee, er stond nog een caravan van een stel. En daar stonden we dan met 4 mensen op een verlaten plek met wel een schitterende uitzicht. Geen zin meer om te koken. Maar gelukkig hadden we nog belegde broodjes. Dus dat zou onze avond eten worden. Daarna slapen om onze rust te pakken voor de volgende km die we de volgende dag moeten gaan afleggen. Ojaa.. Mies moest nog zo nodig naar de wc. maar er was daar helemaal geen wc. Dus ging ze hangen aan de roo-bar voor van de camper. Zodat ze redelijk op de hurken zat om zichzelf helemaal bloot te geven aan de natuur. We zullen de beelden jullie besparen ;-).