On the road again vanuit Melbourne

23 maart 2016 - Rosebud, Australië

We gaan weer rijden.. Melvin wilde nog even naar de kapper en we moesten nog wat laatste boodschappen doen. Rond 1 uur middags hebben de deur achter ons dicht geslagen na ongeveer 2 maanden te hebben geleefd in Sunshine, Melbourne. Michelle had een leuk idee om te gaan chillen in de hotsprings dus we gingen op pad naar Rosebud. Een dorpje vlakbij de hotsprings en rond uurtje of 5 zijn we daar aangekomen hebben een camping Chapel Sound gevonden, een goedkope camping aan het strand. We hadden geen zin meer om te koken en hebben we besloten om een pizza te gaan halen. Samen op een bankje bij de domino's weer genoten van een overheerlijke pizza Chicken camembert en een pizza Meatlovers, hmm die calorieën, inmiddels zijn wij wel echte kenners van de pizza's van Domino's maar ja het is dan ook best wel goedkoop en lekker!  S'avonds nog even over het strand gewandeld om de calorieën weer te verbranden en vervolgens lekker gedoucht en vroeg naar bed want we moesten vroeg opstaan voor de spa.