Van relaxen in de hot springs tot stress in de woonwijk

24 maart 2016 - Hastings, Australië

Om 6:30 ging alweer de wekker. We gaan vandaag naar de Peninsula Hot Springs, lekker badderen in het warme water van de bronnen, zweten in de sauna en het turkse badhuis. Gelukkig was het die dag een frisse dag ;-) want het water was echt heel erg warm 'zo rond de 45 graden! pfieuw!'. We dachten dat wij de enige gekken waren om heel vroeg naar een badhuis te gaan maar nee er zijn meerdere gekken..

Van 8 uur ochtends tot 3 uur middags hebben we het vol kunnen houden met onder andere een bezoekje aan de Cave Pool en de Hilltop Pool met een prachtig uitzicht en tussendoor nog een hapje gegeten bij het restaurantje.

Uitgebadderd en schoon zijn we weer gaan rijden en nu naar Hastings. Om een uurtje of 5 waren wij daar maar we konden niet echt een goede camping vinden dus bedachten we ons dat we maar eerst eens wat moesten gaan eten. Eerst een hapje eten bij de KFC en koffie bij de Mac.

We hebben besloten om vandaag eens te proberen om in een wijk te gaan slapen aan de straat dus we moesten het wel even volhouden bij de Mac totdat het donker was. In het donker op zoek naar een geschikte plek om te slapen. We waren allebei wel een beetje nerveus. Uiteindelijk na een half uur een plekje gevonden.  Michelle vond het super eng want het was niet echt een goede plek en na een half uurtje kwamen er ook nog een stel idioten langs scheuren en schreeuwen en toeteren en Mies was bang dat ze ons zouden lastig vallen maar uiteindelijk werd het rustig en konden we slapen. Mies werd van elke geluid wakker dus die heeft geen oog dichtgedaan en Mel lag zoals gewoonlijk lekker te pitten maar we waren wel een ervaring rijker!