Via Perth to Rockingham

28 november 2015 - Rockingham, Australië

Het is een wonder dat wij geen spierpijn hadden van gisteren maar gelukkig konden wij vroeg opstaan en gelukkig keek Michelle even op haar telefoon want ze had een berichtje van Chantelle!!

De brief voor de auto was er!! Michelle maakt Melvin wakker met het goede nieuws en na een ontbijtje zijn wij weer in onze bus gestapt richting Perth.  De factuur was 168 Dollar zoals al eerder was aangegeven en Chantalle gaf aan dat het postkantoor wel open zou zijn tot 12 uur.  Wij gelijk door naar het dichtstbijzijnde postkantoor om de factuur te betalen en een paar kaartjes op de bus te doen!  Eindelijk waren wij vrij om te gaan toeren richting het zuiden! Het eerste plaatsje op onze route was Melville en daarna Rockingham. Melville puur om het naambordje te zoeken voor Melvin die wij helaas niet gevonden hebben maar wel Melville Plaza en even gauw geluncht bij een wok restaurantje want Michelle had zin in Noodles.

Daarna maar gelijk door naar Rockingham en gelijk maar even naar de VVV om erachter te komen dat Zaterdag een rottige dag is om aan te komen. Dit omdat 2 van de 3 campings niet open waren op Zaterdag!  Dan maar optie 3 net buiten Rockingham genaamd Rockingham Holiday Village. Een lieve vrouw hielp ons en wees ons naar onze plek. De camping stelde niet veel voor maar ach het was maar voor 1 nachtje want optie 2 was wel open op zondag dus dan zouden wij wel verplaatsen.  Wij zijn even naar het dorpje gereden en hebben heerlijk bij het strand van Rockingham gezeten waar wij lekker broodje kebab hebben gegeten. Toen terug naar de camping en lekker slapen omdat wij de volgende dag naar Pinguïn Island zouden gaan. Hopen dat wij de wilde pinguïns zien!!

1. Indra:
    5 december 2015